Helena Nyberg och Stephanie Rankovic från Medlemsservice ar emot pris från Kundos vd Rasmus Kjellman. Medlemsservice prisas av Kundo 16 dec 2020 SKKs medlemsservice fick i slutet av november ta emot priset Årets Kundservicehjärta från företaget Kundo, som leverar tjänster för SKKs frågeforum, kundchatt med mera. På grund av coronapandemin kunde priset inte delas ut på den sedvanliga galan. I stället kom representanter från Kundo ut till SKKs kansli i Rotebro för att dela ut priser. Man passade också på att göra en intervju med Helena Nyberg, chef för Medlemsservice och Stephanie Rankovic, kooordinator på Medlemsservice. Filmen kan du se nedan. ̶ Det är jättekul att SKKs arbete med medlemsservice uppmärksammas och jag hoppas att våra medlemmar också känner av att tillgängligheten på olika sätt ökat genom till exempel vårt frågeforum och med möjlighet att få snabba svar via vår chatt, säger Helena Nyberg. ̶ Självfallet kommer vi fortsätta vår serviceresa med syfte att Sveriges alla hundägare ska känna att SKK är ett naturligt val när man vill ha svar på en hundrelaterad fråga, avslutar Helena.