Svenska Kennelklubben
Utskrift från www.skk.seCopyright Svenska KennelklubbenBox 771, 191 27 Sollentuna
Med sponsring avses en affärsmässig uppgörelse mellan SKK och utomstående part, där båda parter kan ha nytta av varandras insatser. Den säljande parten, SKK, ställer mot ersättning sitt goda renommé och sina tjänster till köparens förfogande.
Sponsringen ska syfta till att öka SKKs resurser och därigenom skapa bättre förutsättningar för hunden, hundägaren och hundsporten i Sverige. SKK ser sponsring som ett samarbete där två eller flera parter stärker sitt varumärke och i övrigt tillförs positiva värden.
SKK samarbetar inte med företag och organisationer:
SKK deltar inte i samarbeten där SKKs grundläggande värderingar kanifrågasättas.
Vid evenemang där barn deltar ska särskild hänsyn tas vid sponsorsamarbeten.
Hittar du inte vad du söker? Gå vidare till Våra dokument.
Ladda hem vår "snabbguide" och lär dig allt om Svenska Kennelklubben.